Vilket väder


Det syns väl på fotot vad vi har för väder här idag.
Det spöregnar och är bara 13 grader ute.
Gav mig iväg ganska tidigt i morse i regnet.
Så fast kl bara är 12.30 har jag hunnit ner till stan.
Uträttat mina ärenden, apoteket bl.a. och tillbaka hem och lunchfikat med dottern som kom förbi.
Effektiva jag idag.😀

Man ska ju vara det emellanåt också, även om det inte alltid är så när man vill.

Det är visst fredag idag, har inte så bra koll på veckodagarna just nu.
Allt bara flyter på och dagarna flyter in i varandra.
De enda planerna jag har för helgen är att jag ska frosta av frysen.
Inte särskilt spännande, jag vet, men nödvändigt.

Resten av helgen får jag väl maraton titta på någon serie på någon av alla  streaming kanalerna.


Om det inte dyker upp något annat att fördriva tiden med förståss.
Man kan ju alltid hoppas.😀



Trevlig helg! KRAM

Kommentarer

  1. ja fy de där jäkla vädret rår man inte på ..man får göra de bästa av dagarna ändå ..trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Det har du så rätt i Blondie.
    Ha en trevlig helg du också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Regn igår, sol idag! Vill också passa på att tacka för alla goa och rara kommentarer du alltid skriver till mig :) De värmer ska du veta...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad snäll du är. Tack så mycket. Dina ord värmer mig också.
      Jag skriver ju bara vad jag tycker. =)
      Stora kramar till dig

      Radera
  4. Här är det så varmt så jag skulle vilja ge lite värme till dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Det skulle verkligen behövas just nu.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen