Godmorgon

Det hjälpte att vara ute och röra sig lite mer. 
För idag är jag pigg som vanligt igen och tröttheten är som bortblåst. Vaknade strax före 7,  pigg och redo för den här dagen.



Som jag inte har en aning om hur den kommer att bli och det är precis som det ska vara.

Igår var jag ute på shoppingtur med min svägerska.
Hittade en spikmatta till min dotter, som har ryggproblem. Den hon hade blev förstörd av ett av husdjuren. Så nu får hon en ny. Och så köpte jag fina margarita glas. Hittar säkert något mer innan vi ska fira henne nästa lördag.


Efter shoppingen blev jag bjuden på middag hos min bror och svägerskan. Oväntat och väldigt trevligt.
Kom inte hem förrän vid 20-tiden. Det blev en längre dag än vad jag hade planerat. Men en väldigt bra dag.

Nu ska vi se hur den här fredagen blir. Den har börjat med sol och ser ut att bli riktigt fin.
Hoppas solen skiner hos er andra också. Ha en riktigt bra början på helgen.



                                                              KRAM


Kommentarer

  1. Vilka fina presenter du hittade till dottern.
    Och vilken dag det blev också med middag och allt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en skön dag. Man ska ha mängder av sköna dagar.
      Så fler såna får det bli framöver. Haha
      Kram

      Radera
  2. Bra och användbara presenter! Det gillas :) Lite god mat att avsluta dagen är aldrig fel heller...
    Nu stundar efterlängtad helg igen, här ska VILAS!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ska träffa barn och barnbarn på lördagen. Men söndag blir en vilodag här också.
      Skönt. Hoppas på finväder så jag kan sitta ute och läsa och fika.
      Kram

      Radera
  3. Har också en spikmatta. Så bra att ligga på en stund när man har ont i rygg och axlar.
    Hjälper faktiskt. Bra present.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dottern tycker att det hjälper bra när hon har ont i ryggen.
      En vän sa "Säljs såna fortfarande???" Så det kanske börjar bli ovanligt.
      Men så ovanligt kan det ju inte vara när dom fortfarande finns att köpa i affärerna.
      Kram

      Radera
  4. perfekta presenter ...härligt att du blev pigg av motionen ....fattar inte varför det tar emot ibland att ut å röra på sig när man vet att man blir piggare och att det är bra för blodsockret ...ibland är se som förgjort att ta sig ut å ibland bara gör man det utan att ens tänka
    nice med middag bara si så där hux flux ..ha en toppen helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen så att ibland lyckas jag inte ens tvinga mig själv ut.
      Och ibland går det utan eftertanke. Vet inte varför det blir så.
      Men du är ju mycket mer aktiv än jag är. Så du måste vara bättre på att
      styra det där.
      Ha en toppen helg du också Blondie. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning