Det bästa


God morgon på er alla bloggare som tittar in här.
Yama och jag har sovit extra länge idag och har precis ätit frukost. Sen gick hon ut och nu sitter hon och funderar på åt vilket håll hon ska gå idag.

Jag funderar inte så mycket idag. Har låst delar av hjärnkontoret och tagit semester från för mycket grubbel och analyser av olika smärre problem.

Igår frågade jag vad ni andra tyckte en bra dag skulle vara för er. Det var en person som svarade att en bra dag var vilken dag som helst som man var tillsammans med familjen. Det kändes ju helt rätt även för mig. Barn och barnbarn är ju det bästa av allt. Självklart också resten av familjen man har.





Mitt äldsta barnbarn, Viktor 15 år, förra veckan på stranden med familj och vänner.


Mellanbarnet och enda flickan, Fanny 13 år, samtidigt på väg att blåsa upp en flyt leksak till lillebrorsan.

 Yngsta barnbarnet, Alex 6 år, busfröet och glädjespridaren. Står redan i vattenbrynet redo att bada.

Och så barnens mamma. Mitt enda barn. Min älskade dotter. Som snart fyller 39. (Själv blir jag 61 i höst)

Det är dom som är min familj. Det är dom som ger mig de allra bästa dagarna. 💕💕



Kommentarer

  1. Så fint inlägg och precis så är det, familjen är en kärast.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Snart får du vara tillsammans med din familj igen också.
      Det kommer nog kännas fantastiskt bra.
      Kram

      Radera
  2. Vilka fina foton på din fina familj. Och visst är det så att de bästa stunderna är med familjen.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S. Jag tycker så klart också att dom är fina. =)
      Kram

      Radera
  3. så fin familj du har ...å så klart är det det bästa man har ..men det gör inte alltid mina dagar bra hehehe ..nog kan de göra så man får slita sitt hår ibland ...men vad gör de ..på nått sätt löser sig det mesta till något bra..hade nu fint å ta hand om dig på bästa sätt

    SvaraRadera
  4. Tack Blondie. Det är sant att visst dyker det upp moln på himlen ibland.
    Men inte så ofta som tur är. Inte sedan dottern blev vuxen och mamma själv.
    Nu kan det röra sig om att vi har olika åsikter om något och blir lite irriterade för stunden. Men det går fort över. Och sen skiner solen igen. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen