Trött




Inte bara katten som är trött. Jag är också väldigt trött idag. Har sovit dåligt. Det beror nog på allt hemmasittande. Så det ska jag ändra på nu.
Idag ska jag åka med svägerskan till Birsta köpcentrum.

Jag ska köpa födelsedagspresent till dottern som fyller år nästa vecka. Och svägerskan ville gå in på IKEA och kolla efter lite nya kökssaker.

Sen ska vi äta lunch någonstans också.
Det blir en trevlig dag. Trots den grå himlen och den kyliga luften. Det är bara 10 grader ute just nu.

Svensk sommar när den är som sämst. *Suck*


Försök att ha en bra dag ändå. Jag hoppas att det stämmer att vädret blir bättre nästa vecka.

Var rädda om er och om varandra. KRAM

Kommentarer

  1. Vad lustigt att du var i Birsta idag. Det var jag och syrran också. Vi kanske gått förbi varandra utan att ha en aning om det. Hoppas du hittade något fint till din dotter.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag hittade fina saker till henne tack. Synd att vi inte vet hur den andra ser ut.
      Då hade vi i alla fall kunnat heja, haha.
      Kram

      Radera
  2. Hoppas du hittade en present till din dotter.
    Här har vi varmt så in i bomben nu. Hoppas att värmen kommer tillbaka till Sverige med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har lite varmare idag fredag. Det är 14 nu på morgonen och ska bli runt 20 mitt på dagen. Så idag kan man i alla fall gå ut utan att frysa.
      Ha det bra i soliga Spanien.
      Kram

      Radera
  3. usch ja man blir så påverkad av hur vädret är ..hoppas du fick en bra shoppingdag i alla fall
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, det blev en bra shoppingdag och sen blev jag bjuden på middag.
      Så en bra dag på alla sätt. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning