Dags för helg


Fredag är här. Igen. Vi klarade en vecka till och mår bara bra. Lite trött förståss. Men det är okej.

Den här fredagen ska jag ha mina två minsta barnbarn hos mig. 
Fanny och Alex ska komma hit och sova över.
Viktor, den största, han är inte hemma just nu.
Föräldrarna ska fira sin bröllopsdag.

Och imorgon ska vi fira dotterns födelsedag.
Söndag blir den enda dag den här veckan som jag inte har något jag ska göra. 
Det blir en riktig vilodag. Hoppas jag.


Hur ser era planer för helgen ut månntro??
Vad det än kan vara så hoppas jag att det är något som får er att må bra.
Trevlig helg. KRAM

Kommentarer

  1. Ha en superhärlig fredag med dina barnbarn och en härlig helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Önskar er en fin helg också. =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. låter som en super bra helg ...njut njut å hade toppen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Önskar dig en fin helg också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning