Välkommen våren.

Häromdagen  var det soligt och fint, riktigt vårväder.
Så jag tog på mig skorna och tog mig en promenad i vårsolens sken.
Mina skor blev snabbt leriga men det gjorde inget.


All snö har inte hunnit tina bort överallt än.
Men på sina ställen har fjolårsgräset kommit fram.
Och småttingarna i grannhuset har fått fram sin lilla utemöbel igen.



Gångvägen är i alla fall helt snö och isfri nu. 
Skönt att kunna gå igen utan att behöva vara rädd för att halka.


Naturligtvis stannade jag till på Ica på hemvägen och handlade lite.
Måste ju alltid ha något litet från affären. =)

En skön promenad blev det i solskenet.

Välkommen våren! Du är sååå efterlängtad.

Kommentarer

  1. Så härligt att den äntligen är på G.
    Konstigt att det alltid är något som man behöver i affären 😊.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Känner igen vägen tror jag
    Så jag anar var du bor
    Tror jag

    SvaraRadera
  3. Jaha, vad roligt. Bor du också i Sundsvall?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning