Skönt med vardag igen

Nu är påskhelgen över och vardagen är här igen.
Det känns faktiskt lite skönt på något sätt.

Påsken har varit trevlig och bra på alla sätt.
Det har varit mysigt att umgås med familjen i några dagar.
Men det har också varit intensivt emellanåt.
Så igår var det skönt att komma hem igen och bara få vara i min egen miljö och ta det lugnt.


Det roligaste på hela helgen var nog att få umgås med vår nya familjemedlem lite.
Lilla nyfödda Saga som blev 3 veckor i Söndags.

Min brors första barnbarn som är så söt och som vi alla är så förälskade i.
Till och med brorsans hund vill vara nära henne hela tiden.
Det är väl skyddsinstinkten som vaknar hos både hunden och oss människor när det kommer någon så liten till oss.

Men nu är alltså vardagen här igen.
Jag ska göra mina vardagliga saker.
Tvätta och städa, fixa uteplatsen och vara barnvakt ett par timmar mitt på dagen.
Bara det gamla vanliga. Skönt!

Kommentarer

  1. Vilken härlig påsk du haft men som sagt det är skönt att komma in i vardagen igen efter det.
    Vilken söt liten prinsessa.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning