Bra dag fast utan parasoll

Hade en bra Lördag igår.
Väckte upp min inre motionär, som bor någonstans lååååångt inne i mig.

Med hjälp av henne tog jag mig iväg med mina sopor till återvinningen, som jag tycker ligger alldeles för långt bort.

Sen skulle jag iväg och titta på parasoller.
Svägerskan skulle till Ikea, så vi fick sällskap.
Trots att jag sprang runt på flera ställen hittade jag inget parasoll som jag ville ha.
Men som vanligt kom jag hem med en massa annat istället.
Bl.a. jättefina solcellslampor till uteplatsen.


Svägerskan hade ärenden att uträtta på Ikea.
Så det blev en runda där också.
När hon hittat det hon skulle ha tog vi oss en lunch macka med en kopp kaffe och en fruktsallad i Ikea restaurangen.


På vägen hem stannade vi till på Willys och handlade lite matvaror.
Sånt behöver man alltid hur ofta man än handlar.

Sen var jag nöjd med dagen och tog det lugnt på kvällen.

Kommentarer

  1. En riktigt bra lördag och vilka fina solcellslampor du hittade.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen