Full av energi

Hade en bra dag igår också.
Hade samlat på mig lite extra energi som jag behövde göra mig av med.
Så jag for runt som ett yrväder och städade överallt, så gott som, här hemma.
Städade nog sånt som egentligen inte behövde städas också.

På e.m. kom Fanny, som vanligt på Onsdagar.
Hon hade mycket att berätta och jag lyssnade medans vi åt mellis.
Chokladflingor är en av hennes favoriter just nu.
Men det ändras snabbt, nästa månad är det något annat. Haha

Sen blev det dags för henne att gå iväg till sin karateträning.
Sista Onsdagen på ett tag nu, för nästa vecka är det ju påsklov för skolbarnen här.

Jag kokade ett par potatisar och åt sill och potatis till middag.
Med kokt ägg till förståss.
Det förstärkte sommarkänslan ordentligt minsann.

Sen hade jag en lugn och skön kväll.
Hade fönstret öppet till sent på kvällen och det tog lång tid innan det blev kyligt.

Det har varit 17+ hela dagen.
Så jag får nog göra i ordning uteplatsen under påskhelgen.

Kommentarer

  1. Sill och potatis är mumsfilibabba det :-)
    Här lyser solen med sin frånvaro och kommer visst att göra hela påsken tyvärr.
    kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen