Snön faller

Ja se det snöar. Det snöar för fullt utanför mitt fönster. Så roligt att vi får en vit jul.

Nedräkningen har kommit igång. Bara 3 dagar kvar.
Jag ser till att hålla mig sysselsatt de här sista dagarna, som är kvar innan Julafton.
Idag tvättar jag, imorgon ska jag baka lite fikabröd och på Söndag ska jag laga lite julmat.

Sedan är Julafton äntligen här.
Det ser jag verkligen fram emot. Att få mysa med alla barnbarnen, äta lite gott och bara rå om varandra. Naturligtvis dela ut julklapparna också.
Se barnens förväntan och glädje, det är underbart.

Men idag är det tvättstugan som gäller för mig.
Dags att fortsätta med att hänga tvätt.
Ha en bra Fredag.


Kommentarer

  1. Önskar dig en bra fredag med även om du har tvättstugan.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning