4 dagar kvar


God morgon på er alla bloggisar. (och andra)
Sitter och njuter av mitt morgonkaffe och av vetskapen att jag inte behöver gå någonstans idag.
Ska bara vara hemma och plocka lite här, skönt.

Igår var jag nere på stan och köpte de sista klapparna.
Det flöt på ganska bra faktiskt.
Men det var längre köer inne på Ica än på systembolaget.
Trodde det skulle vara tvärtom.

Nu är det bara 4 dagar kvar till Julafton.
De dagarna kommer att rusa förbi.
Det känns skönt att alla klappar är inslagna och att all mat är inhandlad.
Så nu kan jag bara ta det lugnt i väntan på Julafton.

Vi har plötsligt ett par plusgrader igen, hoppas inte snön försvinner.
Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu.
Så än har vi vinter, håller tummarna för att det fortsätter så.

Ha en riktigt bra dag nu.


Kommentarer

  1. Så skönt att vara klar med allt och bara luta sig tillbaka och njuta. Fick mail idag att det regna i Norrköping så det finns nog ingen snö kvar där.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning