Ett gott avslut

Nu är den här, årets sista dag.
En dag som är lite jobbig för mig. För jag har två katter som är livrädda för alla fyrverkerier.

Särskilt de där raketerna som tjuter är de jätterädda för. Så jag är alltid hemma med mina katter på nyårsafton. Att vara hemma är faktiskt lite skönt. Jag kan skrota runt i myskläder och ta det lugnt. Om det bara inte var så synd om mina katter. Fast nästa år kommer inte alla att kunna skjuta raketer. Då blir det förbjudet. Äntligen säger jag, som många andra djurägare och drar en lättnadens suck.

Men nu tittade jag ju in här för att önska er alla
ett riktigt bra avslut på det gamla året. Och en fantastiskt bra start på det nya.
Gott nytt år till er alla!


Kommentarer

  1. Ja det är skönt att det äntligen har kommit en lag på raketer. Jag önskar dig ett fint slut på 2018 och ett Gott Nytt År.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning