Mycket att göra blev det

Har ägnat stor del av dagen åt att laga julmat.
En del till mig själv och en del till familjemiddagen imorgon.
Vi hjälps alltid åt att fixa allt till julbordet, dottern och jag.
Sen kom hon och barnen hit på en em fika och då passade hon på att ta med mat och klappar hem.
Så jag behöver inte frakta dit något annat än mig själv imorgon.

Nu är jag ganska trött men nöjd med allt jag fått gjort idag.
Det är dags för lite middag säger min kurrande mage.
Blir något snabbt i mikron bara, orkar inte göra något annat nu.

Ha en riktigt mysig uppesittarkväll nu.
Imorgon är det Julafton! Ho Ho Ho!

Kommentarer

  1. Önskar dig en riktig God Jul nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med jul och tänk vad mycket som hänt sedan vår gemensamma Nobelmiddag. En hel familj har vuxit upp sedan dess.

    En God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag er allihop!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig min vän. Vi kanske borde starta nobelpris för bloggare. Då hamnar vi äntligen på en nobelfest. Haha. Stora kramar till dig. =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning