Jag lever

Förkyld fortfarande men mår mycket mycket bättre.
Bikarbonat visade sig vara väldigt effektivt.
Nu hostar jag inte alls lika mycket och behöver inte halvsitta för att kunna sova.

Här regnar det för andra dagen i rad.
Inte precis något adventsväder.
Men andra advent är det idag ändå.
Jag ska fortsätta att kurera min förkylning.
Lite varm glögg och några pepparkakor passar ju bra till det.
Nu när jag känner att jag lever igen orkar jag nog få i mig en lussebulle också. =)

Ha en riktigt mysig adventsdag.

Kommentarer

  1. Så skönt att det nu går åt rätt håll med din förkylning. Lite glögg och några pepparkakor är toppen mot förkylning har jag hört.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen