Ännu en vecka

Så har en ny vecka börjat och det är ytterligare en vecka närmare julen. (Yippi)
Jag tror jag ser fram mot julen nästan lika mycket som mina barnbarn.
 
Veckorna före jul brukar vara ganska fulltecknade.
Och den här veckan är inget undantag.
Det är något på schemat så gott som varje dag.
Den dag jag ser fram emot mest är Söndag.
Då ska jag nämligen iväg och äta julbord.
Det blir säkert jättetrevligt och kulinariskt njutbart.

Den här lilla tomtefamiljen fick jag i present av min svägerska.
Visst är de söta? Hon sa att det var ett impulsinköp från Rusta.
En impuls som passade mig alldeles utmärkt.

Nu ska jag hasta in i köket och laga till något snabbt men ätbart.
Vad???? Det får nog bli en wok av något slag.
Ha en skön kväll.







 

 

Kommentarer

  1. Låter som ett pressat schema denna vecka ;-) Vilka fina tomtar eller tomtefamilj som du fått.
    P.S Bordet har vi köpt här i Spanien, och jag tokgillart också.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning