Trött tröttare tröttast

Idag är jag en riktig trötter.
Skulle lätt kunna lägga mig och somna om i ett par timmar.
Men har andra planer som bl.a. att sticka iväg och handla inför helgen.
Lite helgmys vill man ju ha.
Och så ska jag hämta paket från Lekmer som har kommit.
Har beställt julklappar till minsta barnbarnet därifrån.
De båda andra barnbarnen har blivit för stora för leksaker nu.

I morgon är det Lyslördag här.

En mysig årlig tradition då man samlas och tänder all julbelysning över hela stan.
Samtidigt har man julmarknad och uppträdande på stora torget.
Tanken är att jag ska gå dit.
Men det beror lite på dagsformen.
Är jag fortfarande så här trött skippar jag nog det.

Hur ni än tänker tillbringa er helg hoppas jag att den blir jättebra på alla sätt.

Kommentarer

  1. Vi ska ut och gå lite nu och i morgon blir det nog marknaden igen.
    Ha en fin helg och hoppas du piggnar till.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning