Skratta eller gråta?

Ibland undrar man om man ska skratta eller gråta åt saker som händer.
Jag hade beställt ett par saker från Bauhaus.
Som tur var hade jag inte betalat i förskott.

Fick besked om att paketet var på väg och sedan gick dagarna utan att det kom något paket.
Tänkt höra av mig till Bauhaus men har inte hunnit.
Så nu i morse, utan att jag hört av mig, fick jag ett sms från dom.
Dom tackade för att jag hade hört av mig. ??????
(Vem? Inte jag!)

Sen beklagade dom men det hade blivit lite fel.
Dom hade råkat skicka iväg mitt paket UTAN ADRESSLAPP.
Så nu kunde ingen hitta paketet.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men de hoppades att jag ville lägga en ny beställning. (Skulle inte tro det)
Så avslutade dom med att önska mig en trevlig Torsdag.
Fast det råkar ju vara Onsdag idag.
Men har de inte koll på att paket behöver adresslappar kan man väl inte förvänta sig att de har koll på veckodagarna heller.

Nu har jag beställt samma saker fast från en annan leverantör.
Hoppas att jag får varorna den här gången.

Kommentarer

  1. Det var ju inte lite fel utan nollkoll totalt. Förstår att du tog en annan leverantör.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning