Inte långt kvar

Idag har jag tvättat lite och packat inför Stockholmsresan i morgon.
Det ska bli så roligt att komma iväg och att få träffa alla igen.
Min allra bästa vän som jag varit vän med sedan vi var små har jag inte träffat sedan förra julhelgen.

Jag har satt upp mina julgardiner men resten av adventspyntet får vänta tills på Lördag då jag är hemma igen.
Nästan alla klappar är inhandlade och väntar på att slås in.
Har bara ett par småsaker kvar att handla till min dotter.

Nu börjar det kännas att det inte alls är långt kvar.
Snart är Julen här.

Kommentarer

  1. Så skönt att ha allt nästan klart. Och så kul att gå träffa bästisen igen. Ha en skön resa nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen