Återbetalning av obetalda uteblivna kostnader.

Så fint väder här idag. Sol och +5 grader.
Så jag tänker inte sitta länge framför datorn.
Ville bara titta in här en snabbis och berätta att Bauhaus egenheter fortsätter förvåna.

Jag berättade ju igår om paketmissen de gjort.
I morse fick jag ett nytt meddelande från dom.
Dom skrev att de hade förståelse för att jag inte ville lägga en ny beställning.
Och att dom hade påbörjat processen att återbetala mig kostnaderna för det jag beställt.
Men jag har ju inte betalat något alls.

Valde att betala efter leverans och någon leverans blev det ju inte.
Så därför har jag inte betalat ett öre.
Förmodligen upptäcker de väl det i tid.
Men deras brister upphör inte att förvåna.
För man kan ju inte få en återbetalning av obetalda uteblivna kostnader.
Låter det tokigt? Det verkar inte Bauhaus ekonomiavdelning tycka.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning