Ny vecka nya planer

Jaha, så var det Måndag igen.
Helgen har rusat förbi i ett rasande tempo.
Jag har varit fullt sysselsatt hela helgen.
Hade lite små pyssel att ta hand om som bara blev mer och mer när jag hade börjat.
Ni vet hur det kan vara, man håller på med ett projekt som leder tankarna vidare till ännu ett.
Och så kommer man på att ja det kan man ju göra också.
Så blir det ofta för mig när jag börjar med något.
Men nu är det en ny vecka och nya saker att göra.
Idag är det en tur till Rusta och sedan till Willys som är inplanerat.
Ska göra sällskap med min svägerska.
På Rusta ska jag kolla lite på julpynt, jag är galen i julpynt, medans svägerskan ska köpa en micro.

På Willys ska vi båda handla mat.
Så ser min dag ut.
Nu är det dags att ge sig iväg ut i kylan.
Ha det bra.

Kommentarer

  1. Kan gärna bli så när man håller på med något. Ha en trevlig dag på Rusta och mataffären.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning