Här igen

 Nu är jag här igen. Har inte varit inne på bloggen på en hel vecka.

Vet inte varför. Det bara blev så. Hade just inget att skriva om antar jag. Och det har jag väl inte nu heller egentligen.

Dagarna rullar på som vanligt. Det händer inte mycket utöver det vanliga. Alex sover här fredag till lördag. Just nu ligger han och sover skönt.  Bara jag som är vaken mitt i natten.

Vi har haft en rolig och mysig dag. Lekt och busat. Och haft mys med pizza och film. Och chips förstås.

Det har varit fint väder flera dagar så jag har varit ute mycket. Men idag regnade det. 

Nu är snart hela min familj färdig vaccinerade. Den 15e juni får den sista av oss spruta nr 2. Så skönt att det har gått så fort med vaccineringen för oss.

Det känns som om vi kan se fram mot en bra sommar. Äntligen.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova ett par timmar. Innan lill killen vaknar och är pigg.

Jag hoppas att ni mår bra. Ha en trevlig helg nu. KRAMAR 

Kommentarer

  1. Undrade vart du tagit vägen någonstans. Men ibland finns det ju annat än att sitta vid datorn.
    Ha en härlig pingstafton fast det regnar hos dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. vet hur det känns ..ibland tycker man att man bara nöter på samma samma på bloggen och ibland händer de sååå mycket på en dag så man vet inte vad man ska dela med sig av för delar av de 10 saker som har hänt under en dag ..hur som är det alltid trevligt att kika in här å läsa dina rader ..ha en fortsatt fin helg ..hade fint

    SvaraRadera
  3. Så blir det ibland! Ibland tryter både inspiration och skrivande på bloggen...
    Låter mysigt med lillkillen :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen