Äntligen lite sommarkänsla



Sommarkänslan är på topp nu när solen och värmen äntligen kommit. 

Jag vet att nästa vecka skulle bli lite svalare. Men jag njuter så länge det här underbara vädret håller i sig.

Äntligen kan jag ta med min kaffekopp och sätta mig ute och lyssna på fågelsången och bara njuta.

Igår var jag hemma hos dottern och hade en jätte mysig dag med hela familjen. Jag vet inte hur varmt det var men över +20 i alla fall.

Vi satt ute i trädgården hela dagen. Vi åt, fikade och bara njöt. Jag spelade lite fotboll med barnen också. Haha. Mig vinner dom alltid över. Det är därför jag är en så populär motspelare. 😀😀


När det blev för varmt i solen satte jag mig i skuggan inne i pergolan och svalkade mig en stund. Där fläktade det skönt också.

Jag var väldigt glad och nöjd med vår dag när jag kom hem på kvällen.

Men så himla trött. Man är ju inte van än, att vara ute i solen en hel dag.

Idag är jag hemma och tar det lugnt. Har inte gjort många knop hittills idag. Suttit och beställt lite kläder på nätet. Behöver lite nytt känner jag. Och sen är det ju alltid roligt att shoppa förståss. Även på nätet. 

Just nu är det +20 grader ute i solen på uteplatsen. Så nu ska jag göra lite fika och gå ut och sätta mig.

Ha en riktigt härlig dag nu. Och så klart en trevlig helg. KRAMAR



Kommentarer

  1. lät som en toppen torsdag hos dig ..ja du man blir trött efter en dag när man umgås med folk.. skönt vi då kan vila när man kommer hem
    ha en bra fredag med det du tar dig för ...hade fint

    SvaraRadera
  2. Visst blir man trött när man annars är van att vara själv för det mesta.
    Jag hoppas att du har en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar dag med andra ord som du haft.
    Ha en lika fin och skön lördag nu i värmen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning