Vad hände med gårdagen?

Det är Fredag och gårdagen bara sprang förbi.
Så snabbt att jag inte ens hann med att  titta in på bloggen.
Jag umgicks med dottern och mina barnbarn den största delen av dagen.
Resten av dagen vet jag inte vad jag gjorde, inget viktigt i alla fall.

Idag ska jag bli hämtad av min bror och hans fru.
Vi ska åka och kolla in den nyöppnade stormarknaden Eko.

Dom öppnade för 2 dagar sedan så förhoppningsvis
har de flesta hunnit dit nu.
Så det inte är såna folkhopar där nu som jag såg på tv att det var på premiären.
Håller tummarna för det.

Det är 8000 kvm shopping på Eko.
Låter mycket och det är det ju också jämfört med en vanlig affär.
Men jämför man med Gekås i Ullared är det bara ca 1/5 av den affärsytan.
I Ullared är butiks ytan på 39,000 kvm.

Ja hur som helst är det kul att få hit en ny affär.
Och jag ska köpa 2 tårtor där i deras kondis.
Dom sålde 10 bitars tårtor för 89,95 kr, riktigt fina tårtor
Och jag ska ju ha födelsedags fika här både på Lördag och Söndag.
Därför blir det 2 tårtor och det blir billigare än att stå och göra tårtorna själv.
Visst ser de fina ut.

Nej, nu ska jag äta mitt frukostägg och ta en kopp kaffe innan jag ska iväg.
Ha en riktigt fin Fredag nu.

Kram.

Kommentarer

  1. Kul att få strosa runt på ett nyöppnad stormarknad. Tårtorna såg mycket fina ut.
    Ha en fin och bra fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. åå såg fint ut på affären ...hoppas de har bra utbud på bra varor
    trevlig helg å hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen