Då är det ny vecka

Så har det blivit Måndag.
Efter en lång och intensiv men mysig helg.
Alex kom på Fredagsmorgonen och blev kvar till efter frukosten på Söndag.
Vi har alltid roligt och mysigt tillsammans.
Men, som jag sagt förut, man blir alltid trött efter en helg med barnbarnen.
Även om det bara är den minsta sötnosen.

Men nu är det alltså ny vecka igen.
Jag håller på att tvätta alla handdukar och sängkläder efter helgen.
Ingen rolig syssla men nödvändig om inte tvättkorgen ska svämma över.

Min bror och hans fru skulle komma över på en fika senare idag.
Dom hade ärenden in till stan så då passar dom på att titta förbi.

Annars har jag inga som helst planer för den här veckan.
Inte ens på Fredag när jag fyller år (60 år!!!!😱)
Ska inte fira förrän nästa helg.
Kanske grattar mig själv med en bakelse ändå.

Men det är på Fredag, nu är det Måndag och tvättstugan som gäller.
Dags att sätta fart på den här dagen.

Ha en bra start på veckan.

Kram.😀


Kommentarer

  1. Kul men intensiv helg.
    Ha en bra måndag med tvättstuga och fikagäster.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning