Snart kommer snön

Varit ute i höstrusket i e.m.
Fick skjuts av min dotter till Willys så jag kunde handla lite mer.
5 km ca härifrån har dom fått snö redan!
Det lär ju inte ligga kvar så länge förståss.
Det är inte konstigt att det är så kallt här också  då.
I morse var det bara +4 ute.

Det är kallt!
Och snart kommer väl vi också få den första snön.
Så här års skulle man ju ha en inbokad resa till varmare trakter.
Slippa frysa för en eller ett par veckor.
Det vore väl underbart, men så bra planerat har inte jag det, inte i år i alla fall.
Jag får stanna hemma och vänta på första snön.

Imorgon e.m. kommer Alex till mig och ska vara här 
till Lördag kväll.
Resten av familjen ska åka iväg på karatetävling i södra Sverige någonstans.
Vi ska ha riktigt mysigt Alex och jag.

När han är här blir det inte någon datatid för mormor.
Så därför får jag passa på att önska er alla en trevlig helg redan nu.
Fast det bara är torsdag än.


Trevlig helg!
Kram






Kommentarer

  1. Trevlig helg till dig och Alex också. Kram Solveig

    SvaraRadera
  2. Ja huajeda så kallt det var när vi landade idag. Det skillde på 20 grader.
    Ha en härlig helg med lillgrabben.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning