Ryggen krånglar


Det har varit en fin höstdag här idag hittills.
Skulle gärna gått ut en sväng i solskenet.
Men ryggen är jättejobbig just nu.
Så den här helgen tar jag mig ingenstans.
Värktabletter och lagom med värme och vila är det som gäller här nu.

Värmer min vetekudde i mikron just nu.
Den brukar kunna lindra värken.
Men det är i alla fall tur att det här kom nu och inte nästa helg.
För då ska jag ha mina barnbarn här från Lördag till Söndag.

Tills dess är nog det här över.
Det brukar ta allt från en dag till en vecka men sällan längre än så.

Beställer pizza till middag och sedan gör jag det så bekvämt som det går för mig i soffan.
Ska ju fredagsmysa och titta på Idol, även fast jag har värk.

Ha en skön Fredag och en Trevlig helg nu!
Kram.

Kommentarer

  1. Krya på dig och ha en trevlig helg du med. Kram S

    SvaraRadera
  2. Vetekudden brukar vara bra till det mesta. Jag brukar köra tigerbalsam om jag har ont ibland.
    Ha en fin fredagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar köra med voltaren gel. Men den var tyvärr slut nu.
      Tigerbalsam är också jättebra. Har provat det förut.
      Kram

      Radera
  3. ryggar är ett elände ...haft flera tusen ryggskott ...fick mitt första när jag var nio år ..fy attan säger jag bara..bra du hittat nått som funkar för dig ...mitt blir värre av värme ..bättre av kyla för då dämpas svullnaden som blir vid diskutbuktningarna jag har ..krya på dig hoppas det blir kortvarigt ..hade så bra det går

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Klös. Ja ryggproblem är verkligen ett elände. Ha det bra du också. Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning