Kunde sovit lite längre

Vaknade redan 7 i morse, fast det är Lördag och helt tyst i huset.
Så nu när kl snart är 8 har jag ätit frukost och gjort mig klar för att starta den här dagen.

Igår var jag på det nyöppnade Eko och strosade runt.
Det var fortfarande väldigt mycket folk överallt och köerna till kassan påminde faktiskt om köerna i Ullared.
                    Köer på Gekås Ullared


Det var fräscht och de hade mycket att titta på.     Men jag tyckte inte  det var så billigt som jag trodde det skulle vara.
Det fanns billiga saker som schampo och rengöringsmedel men då var det samma priser som på Dollarstore och Rusta.
Andra saker som tex julpynt är billigare på Jula.


Det enda som inte finns billigare eller till samma pris någon annanstans är deras lösviktsgodis och tårtor.
Köpte 2 st som jag ska ha till helgens födelsedagsfika
Lyckades ändå handla för en hel del förståss.

Kom hem med schampo, duschkräm, tvättmedel och sköljmedel, tandborstar, doftoljor, hårsnoddar och ett par nya svarta vantar.
Lite stearinljus och servetter och säkert något annat smått jag glömt redan.

Kommer säkert åka dit fler gånger men då blir det utan skyhöga förväntningar.
Om man som jag måste tänka ekonomiskt handlar man hellre på ÖoB, Rusta och Dollarstore.

Nu har jag surrat färdigt om gårdagen så nu ska jag börja förbereda för dagens gäster.
Idag är det min bror och hans familj som kommer.
Imorgon kommer min dotter och hennes familj.

Dom är på karatetävling i Stockholm idag.
Heja Fanny!!!! 

Ha en härlig Lördag nu.
Det ska jag ha fast det bara regnar och är grått.
Kram.





Kommentarer

  1. Klart man handlar där saker och ting är billigast, så gör vi med.
    Ha en fin dag nu och bli grattad ordentligt igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning