Utsövd vad är det?

Är så icke utsövd man kan vara känns det som den här morgonen.
Vaknade 00,30 första gången i natt, låg länge och vred mig innan sömnen kom tillbaka.
Nästa gång jag vaknade var kl 5 på morgonen.
Sista gången jag tittade på klockan innan jag somnade om hade klockan hunnit bli 5,40.
Sen sov jag till 7,20 och då steg jag upp.

Man blir alltid så trött när sömnen blir störd så där.
Mycket kaffe är det som gäller här just nu.
Så jag orkar med den här dagen på bästa sätt.

Vad händer här idag?
Jag och en väninna ska åka till Dollarstore.
Har inte varit där på länge så det ser jag fram mot.
Men ska hålla hårt i pengarna.
Dom flyger iväg alldeles för fort när man besöker lågprisbutiker där allt är billigt.
Då vill man handla mer än man tänkt.
Och det ska jag INTE göra idag.

Sen på vägen hem ska vi åka och handla på Willys. 
Jag ska handla lite grönsaker bl.a.
Tänkte göra ärtpuré och lax till middag idag.
Då behöver jag köpa ärtor.

Ja det är vad jag vet om den här dagen, hittills.
Sen kan det ju hända en massa andra saker.
Helst roliga då förståss.😀
Nu är kl strax 9 och min kaffekopp är tom.
Dags för påfyllning.

Ha en bra dag.

Kram.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning