Måndagsbloggen på Midsommar.


 Hejsan. Tittar in för att önska er alla en Glad Midsommar!

Vi har tur med vädret här denna midsommar. Jag ska som vanligt åka ut till min bror och svägerska på landet och fira med dom. En riktigt gammal tradition. Och lika mysig varje år.

Jag har inte hunnit skriva något på ett par dagar. Har haft fullt upp här. Skolavslutning, familjemiddag m.m. Och sen har jag haft Alex här på dagarna medans föräldrarna jobbat. Blir likadant nästa vecka. Men sen börjar deras semestrar.

Min egen semester är det inte mycket att prata om. Som pensionär har man ju semester året runt. Men sommarplaner har jag ju. Några i alla fall. I slutet av juli ska jag åka ner till Stockholm i en vecka. Ska hälsa på min bästa vän. Det ser jag fram mot. I augusti ska jag åka ner till västkusten igen. Ska hälsa på barnbarnet som bor där. Jag älskar västkusten.

Men än är det alltså lång tid kvar innan mina planer blir av.

Idag är det ju Midsommarafton.🌞🌞🌞

Jag hoppas ni får en riktigt fin midsommarhelg. Och att ni får solsken och inte bara regn.

                                      KRAM PÅ ER!


Kommentarer

  1. Låter härligt att vädret är med er. Så ni kan fira midsommar utomhus 😉.
    Ha en fin och bra midsommarhelg nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vädret var fantastiskt på midsommarafton! Idag öser regnet ner...
    Låter som du har sköna sommarplaner i alla fall : )
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite sommar planer ..ha en fin fortsättning på sommaren

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning