Vaknar upp

Det är sista dagen på den här påskhelgen. Jag känner mig som om jag vaknat till från det självvalda viloläget jag befunnit mig i hela helgen. Dags att vakna till liv och få utlopp för all sparad energi.

Om det inte stormade så ute skulle jag ta en riktigt lång promenad. Men jag har inte en tanke på att ge mig ut i det här vädret. Hela påskhelgen har varit kall och blåsig. Med enstaka små solglimtar emellanåt. 

Jag får väl hitta något skåp som behöver städas eller omorganiseras. Så håller jag mig sysselsatt. Det finns alltid tusen småsaker att göra här hemma. Man behöver bara tänka till lite.

Jag hoppas att ni har ett bra avslut på den här långhelgen ni också.


                                                                    KRAMAR


Kommentarer

  1. Vilken söt liten påsk grupp. Var det den du fick av din dotter?
    Jag har varit in och snabbkollat bloggen under påsken.
    Men har inte hunnit kommentera. Haft fullt upp med barnbarnet.
    Lilla busungen håller en alert. Haha
    Men idag är lugnet återställt här. Synd bara att det är så blåsigt.
    Så inget väder att vara ute i. Precis som hos dig i Sundsvall.
    Ha en bra dag. Hoppas du hittade något att lägga din energi på.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var den dottern hade köpt till mig.
      Förstår att det är fullt upp med lilla barnbarnet.
      Hon är väl bara 2 har jag för mig?
      Jag har småpysslat lite. Men nu ska jag nog sätta
      mig och läsa en stund.
      Ha det bra du också.
      Kram

      Radera
  2. Här har man inte kunnat klaga på vädret. Visst har det blåst lite och pytte regn kom det påskafton, men annars har det varit strålande och superlugnt och skönt.
    Ha en bra måndag vad nu nu kommer att ta dig för.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning