Det blev en bra affär

Så blev det torsdag. Och jag ser solen ute fast det är lite växlande idag. Men inte alls det busväder vi skulle få. Det verkar ha blåst förbi under natten. Eller missat oss totalt. Det blåser fortfarande lite. Men det är helt ok.

Jag ska bara tassa runt här hemma i myskläder och inte göra något särskilt. Det har varit något varje dag hittills den här veckan. Så idag är det skönt att bara vara.

Igår eftermiddag, efter att mitt barnbarn varit här, åkte min dotter och jag iväg en snabbis till Lager 157. De hade rea på jeansjackor. Det ville jag kolla. 



De jeansjackor jag kollat på innan kostade mellan 400-800 kr. Så en rea vill man ju inte missa. Och chansen att få en jacka read till 250 kr. Bra pris. Men när vi kom dit visade det sig att det var ännu bättre. Medlemspris, gällde bara under gårdagen, för alla jeansjackor var satt till 157 kr.

Tur att jag är medlem sen innan. Hittade en svart jeansjacka som jag gillade. Och den köpte jag. Dottern köpte en blå. Fanns hur många modeller och färger som helst att välja på. Så här ser jackan ut.


Inte en så bra bild kanske. Men jag tog den med mobilen och då blir det lite si och så med bildkvalitén. Det var ett, för mig, bra köp i alla fall.

Imorgon är det min dag med Alex. Som vanligt på fredagar. Kommer att sakna det till hösten. Då börjar han ju i första klass och är inte ledig på fredagar längre. Våra fredagar är något vi båda alltid ser fram mot.

Och så ska jag ha en telefonkonsultation med min diabetessköterska imorgon. Intressant att höra vad hon säger om mina värden.

Men det är imorgon. Nu ska jag ägna mig åt den här dagen först. Ha en fin dag.

Var rädda om er och om varandra.KRAMAR


Kommentarer

  1. vilket bra fynd ...fynda är ju toppen ..å snygg var den oxå ...vi fick väl snön ni skulle ha ...snöblåst å blött å snön ligger kvar här ..bläää
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fynda blir man glad av. Det blev ingen nederbörd alls här.
      Kram

      Radera
  2. Fin jacka och ett väldigt bra pris. Förstår att du är nöjd.
    Ibland har man tur.
    Hoppas du haft en bra dag i mys tempo.
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dagen var lagom av allt om man kan säga så....haha
      Kram

      Radera
  3. Åhh, vad jag saknar Lager 157 ibland. Handlade mycket där när vi bodde i Sverige.
    Vilket bra pris för din snygga jeansjacka som du hittade.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Ja det är en bra affär. Men du har ju Primark nu istället.
    Det skulle jag vilja ha också.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning