idétorka

Japp, så är det. Så idag är jag så gott som ny igen.
Har t.o.m. bokat tvättstugan. =)
Men fler ansträngningar än så blir det inte idag.
Det sparar jag till imorgon.

Har en sån där dag när idé torkan slagit till.
Har inte en aning om vad jag ska göra till middag.

Har bläddrat i kokböckerna, kollat frysen dubbla gånger, pratat middagstips med en kompis.
Men ändå inte hittat något jag vill äta just idag.
Det är en sån där dag när man är sugen på något.
Men ingenting duger, inget alls. =/

Såna här dagar brukar sluta med att jag i sista minuten svänger ihop något lätt bara för att jag är hungrig och måste äta.
Oftast något pasta baserat, snabblagat.
Vi får väl se vad det blir idag. Inte som på bilden iallafall. Pasta med ost och skinksås. Jag har ingen skinka hemma..............tror jag.
Tillbaks till frysen och inspektera om det ligger någon skinka där.

Kommentarer

  1. Här blir det inget tänk på middag idag för vi tänker äta ute med flocken. Hoppas du hittar något som du kan tillaga till dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag hittade lite skinka i frysen iallafall. Så det blev pasta med ost och skinksås. =) Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen