Dags för ett besök på Ikea

Idag är det en tripp till Ikea med svägerskan som är inplanerat. Ska titta efter nya fönsterlampor till köket bl.a. och lite annat smått och gott.
Skulle behöva någon slags kryddhylla till köket. 
Jag kanske hittar något sånt också. Det är alltid kul att kolla på inredningen på affären och få lite tips och idéer.

Jag har tur som har en svägerska jag kommer så bra överens med. Med åren har vi blivit riktigt goda vänner. Och vi trivs verkligen i varandras sällskap.
Texten är kanske svår att se, det står : En vän är som en bra BH. Svår att hitta. Stödjande. Bekväm.
Lyfter dig alltid. Får dig att se bättre ut. Alltid nära ditt hjärta.
Just så är det tycker jag. Med min svägerska och mig.

Nu ska jag göra de sista förberedelserna innan jag åker. Det känns som om det här kommer bli en riktigt rolig dag. Ha en lika bra dag du också. =)

Kommentarer

  1. En vän i vått och torrt är toppen att ha. Ha nu en trevlig dag på IKEA.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning