Nytt projekt på g

Det är en blåsig och kall Onsdagsmorgon.
Regnet hänger i luften.

Jag ska ta en tur till Dollarstore idag.
Tänkte se om jag kunde hitta några fina burkar att ha pasta och ris och annat i.


Jag har ett stort kök men inget riktigt skafferi.
Det lilla köksskåp jag använder till sånt är överfullt och har inte plats för allt jag vill ha i skafferiet.
Så nu har jag ställt en gammal Billy hylla i köket.
I den tänker jag ställa fina burkar med torrvaror i.
Tänkte mig något i den här stilen på ett ungefär.
Det blir säkert jättebra och så blir det mer plats i skåpet också.
Så det är vad jag planerat att sysselsätta mig med den här dagen.
Ha en bra dag nu och blås inte bort i höstvindarna.

Kommentarer

  1. ska oxå till dollarstore i dag hehe ...med pappa å bror
    hälsning från dalarna
    / Hon i 223an / klös

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittade vad du skulle och att det blev snyggt med de du hittade i din Billyhylla.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning