Det blir sällan som jag tänkt mig

Nu är jag hemma efter att ha varit ute och ränt i ett par dagar.
Det har varit jättemysiga dagar.
Men fysiskt ansträngande på olika sätt.
Det känns i kroppen också.
Tänkte att nu har jag hela helgen på mig att göra absolut ingenting.
Bara hänga här hemma och lata mig.
Läsa, sitta vid datorn eller titta på serier på Netflix och HBO. 
Men nu har jag blivit "extra inkallad" att vara barnvakt imorgon fm.
Så där försvann min sköna solohelg.
Så klart att jag ställer upp, jag gillar ju att vara tillsammans med mina barnbarn.
Men det kändes lite segt just nu ändå.
Ja,ja, det är en känsla jag snabbt skakar av mig.
Så får jag hoppas att Söndagen blir som jag tänkt iallafall.
Ha en skön helg nu. Hoppas den blir som ni tänkt er. =)

Kommentarer

  1. Har inga planer alls för helgen.
    Ha en bra helg så gott det går ;-)
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen