Söndagkväll

                                           Nedräkning tills jag reser

Jaha så har det blivit söndag kväll efter en både trevlig och lite ruschig helg.
Hade familjen här igår på kaffekalas.
Vi firade min födelsedag i efterskott.
Fick fina presenter och många glada skratt.

När gästerna tackade för sig och bröt upp ville mina två minsta barnbarn stanna kvar.
Det fick dom ju så klart göra.
Vi hade en mysig kväll tillsammans.

Eftersom det är älgjakt just nu och både min dotter och svärson är jägare fick barnen stanna hos mig till på em idag.
Efter jakten kom föräldrarna och hämtade sina älsklingar.

Det blev väldigt tyst här när de åkte.
Men jag är väldigt trött efter en helg med fullt ös.
Så nu är jag nöjd med att bara få ligga och halvsova i soffan framför min tv resten av kvällen.

Imorgon ska jag ut på stan igen och slutföra alla ärenden jag inte fick klara innan helgen.
Men imorgon är en annan dag.
Nu kallar soffan på mig.
Ha en skön kväll nu.

Kommentarer

  1. Intensiv men en rolig helg verkar du ha haft. Så kul att det är nedräkning på G nu. Ha en skön söndagskväll.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen