Regn och inredning.

Regnandet fortsätter här idag också. Yippi! Vad glad jag blir! Inte!

Men man kan faktiskt se att gräset blivit grönare under regnandet. Så det var väl bra för naturen att få sig en ordentlig skur.

För en gångs skull har jag absolut ingenting att göra.
Har funderat på att möblera om. Men det är svårt i min lilla lägenhet pga snedtaket som ställer till det.

Jag är jättesugen på att köpa nya mattor och gardiner. Och fräscha upp inredningen lite. Just nu har jag egentligen ingen speciell inredningsstil. Jo förresten, jag skulle kunna kalla den för "Lite allt möjligt". Och det låter ju inte speciellt fint.

Nu tillåter inte min ekonomi några större inköp just nu. Så jag får nöja mig med det jag redan har och göra det bästa av det. Och då är det bästa att möblera om för att få den där känslan av nytt.
Ja,ja, jag får väl se hur det blir.

Fredag idag, det är helt otroligt vad fort veckorna går.
Enligt SMHI ska vi inte få se någon sol här förrän på Söndag och värmen kommer inte tillbaka förrän på Måndag. Man kan ju hoppas att dom har fel. Det brukar dom ju oftast ha tycker jag.

Jag ska vara "home alone" den här helgen.
Bästa vännerna är ute på landet och dottern med familj är utomlands. Så vad ska man hitta på att göra då? För att få tiden att gå om det blir en regnig helg.

Det kanske blir ommöblering här i alla fall.
Snedtaks problem är till för att lösas.

Ha en trevlig helg! Ät gott, må gott och framför allt
Glöm inte paraplyet om ni går ut! =)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning