Ett gott råd.




Underbar tanke! Värd att prova tycker jag.
Fast jag får nog påminna mig själv emellanåt.
Alla måsten har en tendens att smyga sig på och bara ta över.

Men sen beror det ju självklart på vad alla måsten består av. Man kan ju inte göra mindre när det gäller måsten som har med jobbet att göra tex. Man får hålla sig till sånt som har med privatlivet att göra.

Mindre plikter och mer skoj i privatlivet.
Låt disken vänta ett tag och ta en kopp kaffe ute i solen istället. Boka om tvättstugan och gå med en väninna på bio istället. Osv, det finns många måsten i privatlivet man faktiskt kan minska ner på.

Så det ska jag börja med nu på direkten.
Testa ni också! =)

Kommentarer

  1. Mycket kloka ord, värt att testa! =)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag också. Kram min vän <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen