Advent

Idag är det första advent och äntligen snöar det här.
Vilken perfekt timing!
Snön dalar ner utanför mitt fönster och bäddar in allt i
ett vitt täcke.

Jag ska gå hem till min bror och dricka adventskaffe.
En lussebulle slinker det nog ner också.
Det ska bli riktigt mysigt att ta en promenad i snöandet.

För första gången på ett tag mår jag riktigt bra.
Jag önskar er alla som kommer förbi här en riktigt
trevlig 1:a Advent!
                                          Bilden lånad av Birgitta W

Kommentarer

  1. JAAAAA SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med snö till advent! Lite avis är vi allt här i 08-land, regn och mörkt..Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Varit ute och njutit av att bli riktigt översnöad.
    Såg ut som en riktig snögubbe. Eller gumma kanske. =)))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning