Människor och deras påhitt!



Jag blir så trött på människorna och deras påhitt! Nu är det en sån där fånig helg igen. Nånting med sommar, mitt sommar eller vad det var. Det ska firas tydligen. Och det innebär att det inte blir någon bloggaktivitet för mig. Tråååååkigt!!! Är mamma min sekreterare eller inte? Hon ska väl göra som jag vill? Hon ska ALLTID ha tid att göra det jag vill. Det här upproret kommer att bestraffas. Jag ska hämnas! Jag kanske spyr på vardagsrumsmattan, eller i hennes säng. Eller också stoppar jag läskiga saker i hennes mun när hon sover. När hon minst anar det slår jag till.

Eftersom jag inte har något val tar jag en paus över mitt i sommarn helgen. Vi jamas vid på måndag igen. Ha en förkattligt skön helg! Med mycket sol, mat och roliga lekar. Tassa lugnt!

Kommentarer

  1. Jag fattar inte heller det här med att fira och att åka bort, vi kan väl fira här det är ju här JAG är och det är väl mig man ska fira eller??? // Ville

    SvaraRadera
  2. Tur att min husse inte firar mittsommar. Jag rekommenderar både ett hårboll i sängen och stoppa saker i mattes mun. Det borde väl lära henne att inte ta ledigt hur som helst. *fnyser*

    SvaraRadera
  3. Stoppa saker i mattes mun?! Kattsicken va skojsigt! Det ska vi testa på mamma Rozie!
    Nu sticker vi genast och letar efter lite grejjer som kanske kan användas...

    SvaraRadera
  4. Lindius: Tyvärr måste jag meddela dig att det inte är dig man firar. Tokigt värre jag vet. Det borde ju vara dig man firar.

    Sippo: Jag har en människa som är väldigt svårlärd. Men jag gör mitt bästa för att träna henne.

    Chinchero: Hoppas ni hade skoj med mamma Rozie! Det hade jag också. Visst är det ett superbra bus!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen