Babsan är tillbaka!



Min förrymda sekreterare kom äntligen hem igen! Men tro inte att hon brann av iver att få sätta sig vid tangentbordet och uppdatera min blogg. Det har tagit ända till i dag och krävts allvarliga jamanden för att få henne att sätta fart. Men nu är vi tillbaka på bloggen igen. Jag och mina småttingar har haft kattvakt. *fnys* Det gick oväntat bra. Men jag saknade att få gå ut en stund varje dag. Det tog jag snabbt igen när mamma kom hem. Det tog ett tag att tassa runt och inspektera hela mitt revir så att allt var i sin ordning. En och annan råtta hade morskat upp sig och trodde att det var fritt fram. Men det tog jag snabbt ur dom förståss. Nu måste jag tassa runt till alla mina bloggkompisar och kolla läget. Måste jama att: Det är SKÖNT att vara tillbaka!!!

Kommentarer

  1. Äntligen är du hemma igen. Som jag har saknat dig! *nosgos* Du har mycket att ta igen sötsvans. Vi jamas. *Svanskram*

    SvaraRadera
  2. Har också saknat dig, Babs. Blev så glad när ja fick se att du var tillbaka!

    Hur är det med små knoddarna? Har de växt mycket.

    Tass Babs

    SvaraRadera
  3. Sippo: Har saknat dig åxå! Skönt att se att allt är som det ska med alla er kompisar här på bloggen.
    *TassKram å Nosgos*

    Nea: Skönt att vara tillbaka igen! Småknoddarna växer fort. Dom springer omkring och busar för fullt. Två är killar och heter Vilde och Samson. Den tredje är en tjej som heter Yama. Vilde och Yama ska bo kvar hos oss. Men Samson ska flytta till mammas syster när han blir större. Det känns bra eftersom hon är en tvåbening jag tycker mycket om. Oj, det blev visst en lång kommentar det här.
    *Nosgos*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen