Juni är snart slut.

Midsommaren är över.  Det är vanlig vecka igen. Jag hade en jätte mysig helg hos min bror.

Så härligt att bo vid havet som han gör.



Och så vackra solnedgångar man får uppleva där.


Men nu är det som sagt var vanlig vecka igen. Fast som tur är ändå sommar.

Svårt att fatta att det är de sista dagarna i juni redan.

Dagarna rullar på som vanligt. Utan större överraskningar. Jag går mina promenader. Annars gör jag inte mycket. 

Tar dagen som den kommer. Det är skönt. Precis som det ska vara.

Nu ska jag kika runt på era bloggar. Måste ju se vad ni har haft för er sedan sist jag var här. 

Ha fortsatt sköna sommardagar. Nu loggar vi ut. Katten och jag, haha. KRAM







Kommentarer

  1. Så härligt att bo precis vid vattnet.
    Ja tänk, att vi snart går in i Juli månad.
    Ha en skön dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tiden går så fort så snart är det jul igen. Haha.
      Kram

      Radera
  2. Har tittat in på din blogg lite då och då. Kul att det kom ett nytt blogginlägg.
    Vilka fina bilder på havet där din bror bor. Magisk solnedgång.
    Här går dagarna också i samma stadiga lunk hela tiden. Något man har vant sig vid nu.
    Vi ska snart bege oss norrut och hälsa på släkt vi inte sett på länge.
    Det blir vår version av semester i år.
    Vad ska du göra? Blir det något skoj?
    Kram S

    SvaraRadera
  3. Ja du reser norrut och jag ska resa söderut. Vi kanske möts på vägen. Haha.
    Ska åka söderut i landet med min bror och hans fru.
    En vecka i husbil. Blir kul.
    Ha det bra. Hör av mig på bloggen lite då och då under sommaren.
    Kram

    SvaraRadera
  4. å så fina bilder ...sommaren går på tok för fort..hoppas ni får fint väder på er husbils resa sen när ni kommer iväg
    hade fint

    SvaraRadera
  5. Sköna bilder och sommaren rullar på...vi har väldans varmt! Tokvarmt! Att det är semester märks, husbilar på rad och vilsna semesterfirare som kör i 40 km/tim. Lätt stressande!
    Nåja, kram i sommarvärmen och njut av varje dag :)
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning