Dagens funderingar

 Morgonen har börjat med 18 grader i skuggan. Dricker kaffe med fönstren öppna. Och bara njuter av sommarmorgonen.r

Ska blogga från mobilen idag. Så om det är något som ser konstigt ut förstår ni vad det beror på. Haha

Pratade med en vän igår om hur annorlunda livet ser ut nu.

Mot för hur det var när den här pandemin började. Hur mycket man förändrat i sitt liv. Man har börjat se på saker på ett helt annat sätt.


Mycket har förändrats på så sätt att jag stannat upp och börjat se på livet från ett helt nytt perspektiv.

Här blev det ett låååångt uppehåll i bloggandet. Grannen ropade utanför och ville ha fika sällskap i trädgården.

Nu springer klockan iväg mot lunch. Och jag måste ge mig iväg ner till stan och fixa mina ärenden

Så då avslutar vi dagens inlägg, som säkert blev lite konstigt, med en KRAM


Kommentarer

  1. trevligt med fika i trädgården ..hoppas du hittade de du skulle ha på sin handlings tur
    har oxå bloggat en gång i från mobben men de var så smått att pickla med haha
    hade fint

    SvaraRadera
  2. Ja det var lite obekvämt och krångligt.
    Testade för att jag tänkte att jag kanske kunde blogga genom moben
    på semestern sen. Men vi får se om det blir några inlägg då.
    Ha det fint du med.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att kunna sitta ute och fika i trädgården.
    När vi är i Sverige är det plattan eller mobilen som jag bloggar ifrån då. Allt blir inte lika enkelt som när man sitter vid sin dator och laddar upp dagens bilder.
    Ha en fin torsdag.
    Och visst har mycket av ens liv blivit lite annorlunda sen innan viruset kom.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning