Regnväder och tekniska problem

En gråmulen och mörk morgon här.
+5 men lite blåsigt och regn på väg.

Ska ändå klä på mig och gå en sväng.
Måste komma igång med mina promenader igen.
Har slöat till alldeles för mycket den sista tiden.

Varma kläder och ett paraply är allt som behövs.
Så är jag redo att ge mig iväg på en liten runda.

Jag har försökt få min smartphone att fungera med min blogg.
När jag hade min Iphone kunde jag hur lätt som helst föra över foton från mobilen till bloggen.
Men får det inte att fungera med min smartphone.
Är det någon som läser det här som kan förklara hur man gör?
Skulle vara så tacksam för lite hjälp.

Kommentarer

  1. En timmes promenad om dagen gör susen! Året om och i alla väder.

    SvaraRadera
  2. En prommis om dagen är okej.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. jag har inte heller fått de att funka..jag brukar lägga in bilderna på fejan å göra de bara synliga för mig ..sen spara ner de på datorn å lägga in de på bloggen därifrån å så välja ta bort på de inlägget jag gjorde med fotona på fejan ...krångligt som fanken
    /hon i 22an/klös

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Då ska jag också göra så. =) Kram Carina

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen