Affärskrångel

Traskade iväg för att handla igår.
Men när jag kom fram till affären och hade börjat handla visade det sig att det inte fanns några frysvaror.
Hjälp!!!!! Vad har hänt???? 
Det visade sig att de håller på att fräscha till affären och ska byta ut alla frysdiskar till nyare modeller.
Och under tiden kommer de inte att ha några frysvaror.
Men man kan ju tycka att klantskallarna kunde ha satt upp en skylt vid ingången och informerat kunderna om det.
Men det hade dom inte gjort.
Så jag fick handla lite av det andra jag skulle ha.
Och så får jag åka till en annan affär, längre bort, idag och handla alla frysvaror.
Hade jag vetat det från början skulle jag skippat närbutiken direkt och fortsatt vidare.
Det kanske är därför de inte satt upp någon skylt.
För att inte förlora kunder.
Dom kanske inte är så dumma ändå.
Men det kändes inte alls kul.
Så nu ska jag sticka iväg och månadshandla, IGEN!


Kommentarer

  1. Det var säkert en baktanke med att inte informera sina kunder om detta.
    Ha en bra fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen