Måndagsbloggen.... jag vet att det är tisdag.

Ibland blir det bakslag på allting. Först kom förkylningen,  jag trodde var på väg bort, tillbaka. Med ännu mer hosta och snorande.

Sedan kom vintern tillbaka precis när våren kommit igång. Snön smälter direkt och blir som tur är inte liggande när den faller. Men det är kallt. Täckjacks väder. Det var -2 grader i morse. Riktigt aprilväder.Men nu är ju april nästan slut. Så nu får det lov att bli lite värme.

Jag gör bara det jag orkar göra just nu. Försöker pigga på mig så gott det går. Hoppas på att förkylningen ska försvinna lika snabbt som den kom.

Hade tänkt ta mig en liten tur till Ikea. Har inte varit där på år och dag. Avvaktar och ser hur jag mår i slutet av veckan. Så får jag se hur det blir.

Det finns inte så mycket energi kvar till bloggen just nu. Men jag hoppas att ni har det bra. Vi "ses" när jag känner mig piggare igen.
Ha en finfin vecka nu. KRAMAR








Kommentarer

  1. krya på dig ..håller tummarna förkylningen flyger sin kos snabbt snabbt denna gången ..hade så bra det går

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning