Regn

Regnet vräker ner här idag. 

Tänker ändå ta min promenad om en stund. Får bli regnjacka och paraply idag.


 Jag bloggar från mobilen idag. Det blir lite krångel och lite olika text format. Men det får duga.

Jag har ÄNTLIGEN fått kontakt med vården och fått ny medicin. Så nu finns det hopp om snabb bättring. 

I fredags köpte jag en ny frys. En sån modell jag ville ha. 2295 kr. Tycker det är ett bra pris. Och då var det gratis hemkörning. Så den kommer på måndag.

Den här veckan har det varit läkarbesök på måndagen. Och igår var jag hundvakt till dotterns hundar. Idag har jag en lugn dag. Och gör bara det jag får lust med.

Vilket faktiskt just nu är en promenad i regnet. Men innan jag loggar ut vill jag visa er hur mina nya glasögon ser ut.

Inköpta på Ullared. Enkelslipade. Men med synundersökning och allt 795 kronor. Jag är väldigt nöjd.

Dags att avsluta nu och starta dagen på allvar.
Ha en riktigt bra onsdag. KRAM






Kommentarer

  1. Regn är inte kul alls. Men tur det finns kläder för vädret så man kommer ut om man vill.
    Så snygga dina glasögon var och så bra att det var fri hemkörning med din nya frys med.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. ja regn hör hösten till ..brukar tänka att jorden fyller på sina vattenreservoarer då känns de lite lättare hehe ..bra pris på frysen hoppas den kommer funka bra ..jätte snygga glasögon och bra pris hade fint

    SvaraRadera
  3. Ja ömsom sol och ömsom regn här. Däremellan dimma...det är HÖST! Bra pris på frysen också, sånt gillas :)
    Oj, det var billigt med glasögonen! Jag håller på att få lite ordning på både ögon och bågar men en ack så dyr historia! Kanske billigare att åka till Ullared :)
    Ha en fin helg!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen