Oktobers första dag

En underbart vacker dag så här den 1:a Oktober.
Med strålande sol och helt vindstilla.
Kom hem igår kväll efter att varit med barnbarnen i ett par dagar.
Jätteskönt att få komma hem till min egen säng.
Sov som en stock ända till 9 i morse.
Idag är jag hemma och bara latar mig.
Imorgon ska jag hjälpa min brorsdotter att tömma sin lägenhet. 
Hon har inte bott där på över ett år så nu har hon bestämt sig för att sälja.
På Torsdag har jag en fika date med min mycket upptagna dotter.
Och på Lördag är jag faktiskt bortbjuden över dagen.
Ska ut på landet och andas frisk luft då.
Så det här verkar bli en varannan dags vecka.
Med något att göra varannan dag.
Inte dumt, för då får jag desto mer tid att fundera ut nya projekt att sätta tänderna i här hemma.
Ha en härlig början på den nya veckan nu.

Kommentarer

  1. Kul när det rör på sig och händer saker. Så ha en bra vecka nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning