Feeling hot,hot, HOT!

+32 grader igår och det ska bli lika varmt idag igen.
Det märks att det är varmt för det fanns ingen isglass på affären igår.
Den var slutsåld, haha, det har jag aldrig varit med om förut.
Önskar att jag bodde nära vattnet eller hade egen pool.
Så man kunde svalka sig lite i värmen.
Jag får nöja mig med att gå in i duschen flera gånger om dagen.
Dricker mycket vatten och en massa is the för att svalka mig.
Ska bara ta det lugnt idag hade jag tänkt.
För sen blir det full fart till helgen.
Imorgon ska jag till brorsdottern och hjälpa till med lite förberedelser inför Lördagen.
På Lördagen ska hon och hennes fästman gifta sig.
Hela bröllopet och festen efteråt går av stapeln hemma i deras trädgård.
Dom bor väldigt vackert vid havet.
Så det blir säkert ett vackert bröllop och en rolig fest.
Tar det alltså lugnt idag och försöker "ladda batteriet"
trots värmen.
Ha en riktigt bra helg nu alla bloggisar.
"Ses" på Måndag igen.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning