Började dagen med irritation.

Verkligen onödigt att tillåta mig själv att bli så irriterad.
Men en väninna och jag hade gjort upp planer för morgondagen.
Det var bestämt för flera dagar sedan.
Vilket gjort att jag planerat resten av min tid runt våra planer för att allt ska passa in och hinnas med.
Nu ringde hon tidigt i morse och serverade mig en dos irritation till frukost.

För nu hade hon bestämt sig för att göra en utflykt idag och ställde därför in morgondagen helt.
Utan minsta lilla ursäkt eller tanke på vad det innebär för mig.
Så min dag började inte alls särskilt bra alls.
Har inte lyckats göra mig av med min irritation än.
Får ta mig i kragen så inte resten av den här dagen blir förstörd.

Kommentarer

  1. Sådant kan göra en skogstokig ibland. Hoppas du kommit ner i varv nu och tar tågen med ro.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen